البسه نی نی

معرفی وبلاگ

1392/11/14 15:34
نویسنده : شیما و مهدخت
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستا و مامانای گل جوووووونی

دوست جووونا از اونجا که این روزا هممون به نوعی درگیری های خاص خودمونو داریم و البته مامانای گل بیشتـــــــــــــــــــر وقت تمام( بخاطر جوجوهای خوشگل کوچولوووووو ماچ) وقت کم میاریم و نمیرسیم به مراکز خرید سر بزنیم و برا جوجوها لباس های خوشگل و خوب و با قیمت مناسب بخریم، و از اونجایی که خودمم یه کوچولو دارم و همتونو می فهمم و دوباره از اونجایی که یکی از اقوام نزدیکم توی این صنف فعالیت میکنه و ... تصمیم گرفتم که این سایتو راه بندازم چون واقعا رفتن و گشتن برای جنس خوب و با قیمت مناسب وقت میخواد و حوصله. حالا تازه باید نی نی رو یه جایی بذاریم یا اگه با خودمون ببریم که دیگه... استرس خودوتون بیشتر میدونین چی میگـــــــــــــــــمچشمک

راستش این وبلاگ فعلا در مورد همین لباس هایی هست که من خودم برای جوجوم خریدم و ازشون راضی هستم. برای شما عکسهارو میذارم و اگه با استقبال بیشتری روبرو شدم بازم باقی اجناس و اونایی که تاپ تر هستنو میذارم. امیدوارم خوشتون بیاد و اگه دوست داشتین تو قسمت نظرات کد هرکدوم از محصولاتو که دوست داشتین بهم بگین تا سفارشتونو براتون بفرستم. دوستووووووووووون دارم هواااااارتاقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)